Frågor från frågestunden! :)

Hej, nu kommer svaren/frågorna som ni skickade in! :)

F: Favoritdjur?
S: Katt och hund, de är mysiga.

F: Din favorit serie på tv?
S: Svår fråga. Gillar att se allt möjligt. Top Model, Jims Värld och Nanny är rätt så bra.

F: Favoritfärg?
S: Blå! :)

F: Favorit film?
S: Hm, Real Steel är jättebra!

F: Cola eller fanta?
S: Cola :)

F: Söt blogg har du gjort designen själv?
S: Tack! Nej, det finns ett visst tema som ser ut såhär.

F: Vad tycker du om snö?
S: Det är ju jättekul med snö och så, men gillar sommer mest.

F: Hej, min blogg är ganska ny och jag undrar hur man gör en header till bloggen om du vet alltså?
S: Hej! Nej tyvärr vet jag inte det än. :)

F: Favorit affär?
S: Carlings, Cubus och H&M.

F: Vad är ditt favonamn?
S: Hm, har nog inget favoritnamn. Stephanie är rätt så fint. Men alla namn är fina! :)

F: Vad spenderar du helst din fritid på, och varför?
S: Att skriva mina berättelser, för att jag älskar att skriva. Eller lyssna på musik! :D

F: Är du ihop med någon nu?
S: Nej, letar fortfarande efter kärleken! ♥

TACK SÅ EXTREMT FÖR ALLA FRÅGOR! :)

p.s Du kan fortfarande ställa frågor! :) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0